Pola veka posle premijernog prikazivanja na Kroazeti, publika je pogledala to izuzetno Velimirovićevo delo za koje je scenario napisao Borislav Pekić.
Publici su se pred projekciju obratili direktor Jugoslovenske kinoteke Jugoslav Pantelić, sin autora filma Mladen Velimirović i Andro Martinović, direktor Crnogorske kinoteke, koja je zajedno sa Jugoslovenskom kinotekom omogućila ponovni, digitalno restaurisani život Velimirovićevog celovečernjeg igranog debija.
Jugoslav Pantelić zahvalio je zvaničnicima festivala u Kanu i ukazao na značaj ostvarenja koje je obeležilo početak takozvane zlatne ere jugoslovenskog filma.
Naglasivši da je „Dan četrnaesti“ kompletno restaurisan u Srpskom filmskom arhivu (Jugoslovenskoj kinoteci), Pantelić se posebno osvrnuo na izuzetne uloge koje su u tom ostvarenju u produkciji „Lovćen filma“ ostvarili Nikola Popović, Karlo Bulić, Mira Stupica, Olga Spiridonović, Rahela Ferari i drugi.
Nakon „Skupljača perja“ Aleksandra Saše Petrovića i „Ko to tamo peva“ Slobodana Šijana, čije su restaurisane kopije prikazane 2017. odnosno 2020. godine, „Dan četrnaesti“ je treći film kojim se Jugoslovenska kinoteka predstavlja u prestižnom programu Kanski klasici na festivalu u Kanu, prenosi Tanjug.