„To ne može da bude pravilo jer sve svakako zavisi od ugovora koji određena agencija sklopi sa hotelom na određenoj destinaciji. Zato se ne može ništa gledati na tako širokom nivou, na nivou države“, kažu u turističkim agencijama.
U tom smislu se i ponude među agencijama u Srbiji razlikuju.
„Neki hotel će biti jeftiniji u jednoj, a skuplji u drugoj agenciji i obrnuto. To isto važi i ako uporedite neku agenciju iz Srbije sa nekom iz Nemačke. Pritom, postoje neki partneri koji su kod nas jeftiniji nego u Nemačkoj“, rekli su u jednoj domaćoj turističkoj agenciji.
Oni kažu i da dosta zavisi od toga da li neka agencija sa hotelom ima takav dogovor da unapred daje depozit, dogovor na osnovu kog može da dobije bolje uslove od drugih.
„Takođe, neki operater šalje 200 putnika u neki hotel u sezoni, a u drugi hotel dva. Zato se ništa ne može generalizovati. Logično, ta agencija će imati bolju cenu za onaj hotel gde pošalje više putnika“.
To potvrđuju i iz popularne agencije koja posluje i po Evropi sa strancima koji putuju, recimo, u Grčku, ali i sa srpskim državljanima, prenosi „Nova“.
„Svaki turoperater ima svoje dogovorene cene, pa su tako negde hoteli skuplji, negde jeftiniji. Negde daju pogodnosti, negde ne. Zaista nema pravila. Primera radi, kod nas možete naći hotel koji je jefitniji nego na Bukingu, ali takođe na Bukingu možete naći hotel koji je jefitniiji nego kod nas“.
Pročitajte još: