Dejan Turk, direktor "A1 Srbija" i "A1 Slovenija", rekao je da je "Vip" imao neku snagu na tržištu, a da je A1 brend koji je "veoma digitalan".
Novi brend, naveo je Turk, biće fokusiran na tri važne stvari – korisničko iskustvo, napredna tehnološka rešenja i očuvanje životne sredine.
Direktor "A1 Telekom Austrija grupe" Tomas Arnolder rekao je da će dodatno investirati u mrežu u Srbiji i da očekuje da će korisnici A1 mreže imati korist od toga.
Na konferenciji povodom predstavljanja novog brenda je rečeno da će korisnici biti u mogućnosti da iskoriste poklone povodom promene imena do kraja 2021. godine.
Promenu imena u A1 su još prošle godine najavili iz kompanije "A1 Telekom Austrija grupe" i tom prilikom istakli da će promenom brenda biti uvedeni i novi servisi za korisnike.
"A1 Srbija" se nalazi na tržištu Srbije od 2007. godine, a poslovanje je započeo pod imenom "Vip mobajl", podseća RTS.