Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/

Ruski diznajerski brend „Klimkova kids“ predstavio je u Moskvi svoju novu kolekciju „45 metara ispod zemlje“, koja će biti prikazana na Milanskoj nedelji mode. Modna revija je održana na veoma neobičnom mestu – u Staljinovom protivnuklearnom bunkeru.
Sputnik

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
Revija će biti prikazana u video formatu na Milanskoj nedelji visoke mode 1. marta, a snimana je u „Bunkeru 42“, koji danas radi kao muzej Hladnog rata, a koji je punih 30 godina bio na borbenom dežurstvu. Izbor mesta nije napravljen slučajno - kako ističu organizatori revije, to je „jedinstveno mesto sa dubokom istorijom i snažnim nacionalnim karakterom“.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
Brend „Klimkova kids“ namenjen je „indigo deci“, za koju se veruje da su izrazito nadarena, inteligentna, senzualna i da imaju posebne, čak natprirodne sposobnosti.

„Kolekcija brenda ’Klimkova kids“ je namenjena indigo deci, a posebno je stvarana za Milansku nedelju mode. Ovu kolekciju sam nazvala ’45 metara ispod zemlje‘ i upravo zbog toga sam izabrala baš ovo mesto za snimanje revije. Indigo deca su određena filozofija i to je ono što sam sledila“, rekla je dizajnerka Evgenija Klimkova.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
U kolekciji „45 metara ispod zemlje“ dominiraju romantične i lepršave haljine, odeća od eko-kože i fine trikotaže. Osim haljina, kolekcija se sastoji od jakni, suknji, pantalona, sarafana i košulja slobodnog kroja. Od boja dominiraju žuta, lavanda, plava i zemljani tonovi.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
Akcenat je na individualnosti, ležernosti, udobnosti i kreativnosti. Filozofija brenda je sloboda i potencijal, mogućnost otvaranja novih horizonata...

Govoreći o perspektivama ruskih dizajnera na međunarodnoj sceni, Klimkova je rekla da svoj brend planira da promoviše u mnogim zemljama, među kojima je i „prijateljska Srbija“.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
„Naš brend je star samo godinu dana i ovo je već drugi projekat koji radimo, tako da s nestrpljenjem iščekujemo reakcije i komentare italijanske javnosti i njihovo mišljenje o radu ruskih dizajnera. Naš brend se razlikuje od konkurentskih, jer je naša kolekcija nosiva, tako da odeću sa modne piste dete može odmah da obuče i izađe na ulicu i među svet, a da se u njoj oseća udobno i prijatno. Nastavićemo da promovišemo naš modni projekat širom sveta, a u planu nam je i Srbija kao prijateljska i po slovenskoj kulturi i estetici bliska zemlja“, naglasila je Klimkova.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/
Kolekcija „45 metara ispod zemlje“ za proleće-leto 2021. godine namenjena je različitim uzrasnim grupama.

„Sa zadovoljstvom sam predstavila brend ’Klimkova kids‘, koji ljubiteljima mode nudi širok izbor odeće. Kolekcija je, pre svega, namenjena uzrastu od tri do dvadeset godina, ali sadrži i liniju romantičnih haljina za mlade žene. Ponosna sam na naš ruski brend i želim mu veliki uspeh na Milanskoj nedelji mode“, rekla je manekenka i učesnica revije Regina Rostorocka.

Modna revija u Staljinovom bunkeru /foto/

Pročitajte i:

Pogledajte i:

Komentar