Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

Nakon svečanog otvaranja, najveća regionalna šoping, gastronomska i zabavna destinacija „Galerija Beograd“ otvorila je svoja vrata za posetioce. Negodujući što neki lokali nisu otvoreni, Beograđani su ipak impresionirani šarolikošću ponude i grandioznošću građevine. Plafon je kao nebo, slobodan i pun vazduha i svetla.
Sputnik

Kao deo projekta Beograd na vodi, tržni centar „Galerija Beograd“ svečano je otvorena u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića i predsednika kompanije Igl Hils, Mohameda Alabara. Ceremoniji su prisustvovali i predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić, ministar finansija Siniša Mali i zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

„Izgradnjom Beograda na vodi uspeli smo da ostvarimo veliki san, nešto najlepše u Jugoistočnoj Evropi, i pored svih napada i kritika“, poručio je predsednik Srbije, i istakao da će u novom šoping centru kada svi lokali budu puni, raditi oko 5.000 ljudi.

Vučić se osvrnuo i na veličinu tržnog centra, koji se prostire na 300.000 kvadrata, uz komentar da on specijalnim automobilom, koji postoji u centru, nije uspeo da obiđe ni 50 odsto.

Kako izgleda šoping u „Galeriji Beograd“

Iako je radno vreme prodavnica od 10 do 22 časa, mnoge su bile otvorene i pre ovog vremena, a zaposleni marljivo završavali i poslednje pripreme pred ulazak kupaca.

Nataša Grujičić (51), zaposlena u jednom supermarketu, privukla je našu pažnju zbog specifičnosti njene odevne kombinacije. Na sebi ima gradsku nošnju grada Beograda, a na glavi moderan crveni šešir i masku sa šljokicama, koju je skinula samo za potrebe fotografisanja. Kaže nam da se za ovu kombinaciju odlučila zbog spoja tradicionalnog i modernog, jednako kao što je to i ovaj tržni centar.

Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu
„Tržni centar je velelepan, zdanje je spoj tradicionalnog i modernog i jako mi je drago što ću biti deo tima koji će raditi na unapređenju. Uživaću u ovom tržnom centru i pružiću sve što se može našim potrošačima“, sa entuzijazmom nam govori Nataša.

Pi-ar Fešn kompanije Lea Grubić ukazuje nam da je ova firma najveći zakupac u Galeriji i da se njihova prodavnica prostire na 1.300 kvadratnih metara. Ona nam sa zadovoljstvom najavljuje otvaranje prve prodavnice mejkap brenda Kiko Milano u Srbiji koje se očekuje u decembru, a po njenom mišljenju, novi tržni centar razlikuje se u odnosu na ono što smo do sada mogli da vidimo u Srbiji:

„Sve je impresivnije, grandioznije, mnogo je veći i prostraniji. Mislim da je ovaj tržni centar baš ono što Srbija zaslužuje. Najimpresivniji je u regionu i mi smo jako ponosni što smo deo njega“.

Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

Tatjanu Sakalovu, Ruskinju iz Novokuznjecka zatičemo sa decom kako ulazi u radnju sa igračkama. Na nesavršenom srpskom govori nam da su došli da pogledaju kako izgleda ovaj tržni centar, kao i da posete bioskop. Stidljivo odbija da ih fotografišemo, ali nam zato opisuje svoj utisak u odnosu na ono što je do sada videla u Rusiji i Srbiji:

„Baš je veliki. Plafon je kao nebo, slobodan i pun vazduha i svetlosti“.

Danijela koja nam ne odaje svoje prezime, dolazi iz Subotice. Ne zbog Galerije, već zbog poslovnih obaveza, ali uspela je da uskladi i posao i zadovoljstvo.

Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

„Dopadaće mi se još više kada se sve bude otvorilo. Za sada je dojam da je veliko, da je raznoliko i šaroliko. Svega ima, ali vidim da je još puno lokala zatvoreno“, priznaje Danijela.

Teško bez automobila

Srednjoškolac koji je želeo da bude anoniman kaže nam da više neće dolaziti ovde uprkos tome što mu se Galerija dopada. Razlog tome je što je, kako kaže, prilaz nepristupačan ako nemate auto. On je iz Zemuna presedao u tri autobusa, a potom je od Gazele pešačio dva kilometra.

„Mnogo mi se sviđaju široki hodnici, što nema gužve, da može da se održi velika distanca među ljudima. Ima popusta puno i stvarno je mnogo lepo“, ukazuje on.

Rosa Mirevska zagledana u plafon pristaje da nam da izjavu govoreći da joj je drago što ovako nešto možemo da priuštimo i u Srbiji, pa makar to bilo i po većim cenama, aludirajući na radnju Luj Viton koja je zakupljena na prvom spratu Galerije.

Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

„Oduševljena sam, prvo prostorom, ogroman je. Drugo, mislim da će biti stvarno firme koje Beograd zaslužuje da ima, a ne da budu po nekim malim radnjicama. Stvarno je veliko oduševljenje za mene“, ističe Mirevska.

Irena Bogić noseći kolica na ramenu, a sina pod ruku zamolila nas je da razgovaramo dok hodamo, pošto je Jovan bio dobar i zaslužio poklon, pa su u žurbi da ga pronađu u dečijoj radnji.

Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

„Za sada smo prošli vrlo malo. Vidim da nisu popunjeni lokali. Ali, lep je tržni centar, meni će značiti jer mi je blizu kuće, za neke osnovne stvari koje mi trebaju“, kaže Bogićeva dodajući da joj fale neke marke koje voli.

Povraćaj PDV odmah

Senka Trajković otvorila je sa suprugom „Salon na vodi“ koji će pružati frizerske i kozmetičke usluge.

„Niko od frizera na ovim prostorima nema ovakvo iskustvo kakvo mi sada imamo priliku da doživimo, zato što pre svega ne postoji tržni centar u Srbiji kao što je Galerija, a samim tim ne postoji ni frizerski salon kao što je Salon na vodi u Srbiji. Tako da smo jako uzbuđeni, ali puni entuzijazma i sa velikim očekivanjima“, kaže Trajkovićeva.
Plafon kao nebo: Kako izgleda šoping u najvećem tržnom centru u regionu

Uz to što će svi posetioci na jednom mestu moći da pronađu najpoznatije domaće i svetske modne brendove, da uživaju u desetinama kafića i restorana sa pogledom na reku, Galerija Beograd je za sada jedino mesto u Srbiji na kom će strani posetioci moći da dobiju povraćaj PDV-a odmah nakon kupovine, i to na tri mesta u okviru tržnog centra.

Komentar