Hrvatski proizvođač automobila kupuje „Folksvagenov“ luksuzni brend

Hrvatski proizvođač automobila na pragu je da kupi od „Folksvagena“ njegov luksuzni brend „Bugati“.
Sputnik

„Bugati“ će biti prodat „Rimcu“ preko „Poršea“, koji poseduje 15 odsto akcija hrvatskog proizvođača. „Rimac“ će tako dobiti „Bugati“, a „Folksvagen veći udeo u „Rimcu“, objavio je engleski „Kar magazin“.

Ova transakcija već je dogovorena i samo se čeka da je odobri nadzorni odbor nemačkog auto-giganta.

„Folksvagen“ će se tako odreći jednog od najluksuznijih i najprestižnijih svetskih brendova u svetu automobilizma. Nemački koncern više ne želi da ulaže u „hobi“ segment automobilske industrije, već da se usredsredi na investicije u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomno upravljanje.

Time će se „Folksvagen“ rešiti luksuznog brenda, čija prodaja se meri u stotinama primeraka, a istovremeno ući i u veće vlasništvo „Rimca“, koji slovi za evropskog pandana „Tesli“ zbog razvoja električnih modela.

Za sada nije poznato koliki će udeo „Porše“ imati u hrvatskoj kompaniji, u kojoj osnivač Mate Rimac ima 51 odsto vlasništva, ali se spekuliše da bi nemački koncern mogao doći do 49 odsto akcija.

Pročitajte još:

Komentar