Lažni letovi i havajska pića: Kako se avio-kompanije bore protiv krize

Pandemija novog virusa korona smanjila je prihode mnogim kompanijama, a tu spadaju i avio-prevoznici. U nedostatku putovanja i putnika i većih troškova zbog zaštitnih mera, neke od njih dosetile su se kako bi mogle dodatno da zarade.
Sputnik

Pojedine kompanije su se odrekle naknade u slučaju promene karata i termina putovanja, a druge, u nedostatku putnika, usredsredile na prevoz tereta ili isporuku voća i povrća.

Putnicima su na raspolaganju i posebne ponude, pa tako australijska kompanija „Kantas“ nudi „izletničke prelete“ preko Antarktika.

​Jedan avio-prevoznik iz Japana ponudio je 90-minutni let sa temom Havaja — posada aviona nosila je havajske košulje i služila specijalna pića u skladu sa temom.

U julu, aerodrom na Tajvanu je u svoju ponudu uvrstio let koji se nikada nije ni desio. Prijavilo se više od 7.000 ljudi, ali je izabrano samo njih 60.

Oni su prošli sve provere kao što je i običaj pre ukrcavanja u avion, ali su posle samo 15 minuta provedenih u letelici izašli i uživali u šopingu na aerodromu.

Ideja je, kako je preneo portal „24sata“, bila toliko uspešna da su odlučili da je ponove još nekoliko puta.

Pročitajte još:

Komentar