„Sberbanka“ nastavlja da premašuje očekivanja svojih klijenata širenjem svog digitalnog ekosistema. Kroz strateška partnerstva i „M end A“ aktivnosti, „Sberbanka“ je postala pružalac sveobuhvatnih usluga za svoje klijente, jer je svoje bankarske usluge proširila na logistiku, kupovinu, zabavu, korporativno obrazovanje, zdravstvenu zaštitu, pravne i poslovne usluge. Ovakva diversifikacija stvara pogodnost za klijente „Sberbanke“ i omogućava dugoročno smanjenje volatilnosti prihoda. Pored toga, integracija poslovnih procesa stvara mogućnosti za dodatno smanjenje troškova.
Kompanija „Brend fajnans“ dalje navodi da je integracija ostalih usluga u ponudu „Sberbank“ proizvoda bila uspešna zbog snažnog imidža brenda „Sberbanke“.
„Visoka vrednost našeg brenda je rezultat rada celog tima 'Sberbanke' i poverenja koje nam poklanjaju naši klijenti. Ponosni smo na ovo priznanje, ali smo svesni da nemamo pravo da stanemo i da samo konstantnim kretanjem unapred, možemo da realizujemo najambicioznije planove i najfantastičnije projekte kako bismo svakodnevno živote naših klijenata činili lakšim i ugodnijim“, izjavio je predsednik Izvršnog odbora „Sberbanke“ Herman Gref.
„'Sberbanka' je stekla neuporedivo poverenje na svom domaćem tržištu i ona predstavlja temelj finansijskog sistema Rusije. Banka je odličan primer kako odnosi sa klijentima mogu da izgrade uverljiv brend koji donosi veliku lojalnost“, dodao je generalni direktor kompanije „Brend fajnans“ Dejvid Hejg.