Francuski proizvođač preduzeće korake kako bi uštedeo 2 milijarde evra do 2022. godine. Da bi ostvario planirano rezanje troškova, Reno razmatra i zatvaranje nekoliko fabrika, piše „Auto Njuz“ pozivajući se na lokalne medije, prenose „Novosti“.
Među fabrikama koje bi mogle da budu ugašene je i ona u Dijepu. Reč je o jednom od najmanjih pogona francuskog proizvođača u kome je zaposleno 400 radnika.
U Dijepu su se prethodno pravili modeli Reno Sport odeljenja, ali i, uslužno, mali električni automobili kompanije Balore.
Sada je Dijep dom obnovljene sportske marke Alpine, pa se u fabrici od 2017. proizvodi novi A110, rival Poršea 718 kayman. Međutim, prodaja „Alpine A110 „na evropskom tržištu je ispod očekivanja.
Prema poslednjim podacima pre pandemije koronavirusa, u februaru je kupcima isporučen svega 61 automobil. U 2018. prodato je samo 1.950 ovih automobila, a prošle godine 4.376 vozila.
Druga fabrika koja je u opasnosti je pogon u Flinsu, pokraj Pariza, koji je otvoren još 1952. godine. U Flinsu se proizvodi električni „Reno Zoe” ali i „Nisan Mikra”.
Prošle godine je pogon pretrpeo udarac od strane čelnika Renoa, s obzirom da je proizvodnja modela „Klio” premeštena u Sloveniju i Tursku.
Preostale dve francuske fabrike kojima preti zatvaranje su Šoazi le Roa sa oko 250 zaposlenih i Morbijan, gde radi oko 400 ljudi.
Ukoliko dođe do gašenja svih navedenih pogona, ugroženo je nekoliko Reno modela. Osim „Alpine A110”, to su i „Megan”, „Koleos”, „Talisman”, “Senik” i “Espas”.
Podsećamo, polovinom maja Rojters je objavio da Reno namerava da ukine neke modele iz svoje game, navodeći da su prvi na udaru upravo „Senik”, “Espas” i “Talisman“.