Već na samom ulazu u CUM postavljen je antiseptik za dezinfekciju ruku, a svaki kupac besplatno dobija i zaštitnu masku i rukavice. Pored klasične maske, CUM je izumeo i novu prozirnu sa svojim logom koja prekriva celo lice, a kupci šaljivo kažu da će ona biti glavni trend sezone proleće/leto 2020.
U okviru prevencije od širenja virusa kovid 19, zaposleni koji rade direktno sa kupcima, uključujući i kurire koji vrše dostavu robe na adresu kupca, takođe nose zaštitne maske i rukavice.
Maske svi nose
Svi zaposleni u CUM-u su prošli obuku o merama zaštite od koronavirusa, a ne koriste ni javni prevoz, već na posao dolaze taksijem koji im je obezbedila kompanija. Povratnici sa putovanja šalju se u karantin u trajanju od dve nedelje.
Pored toga, kao i u drugim tržnim centrima u Moskvi, svakog dana se dezinfikuje svaki ugao CUM-a, a površine prodajnog prostora se na svaki sat čiste antibakterijskim sredstvima.
Takođe, postavljeni su i uređaji za čišćenje i dezinfekciju vazduha koji uništavaju do 99 odsto virusa i bakterija. Na svim spratovima može se naći dozator sa antisepticima za ruke, koji mogu koristiti kako zaposleni, tako i kupci.
Inače, robna kuća CUM ima dugu tradiciju. Počela je sa radom 1885. godine i oduvek se izdvajala robom visokog kvaliteta. Danas se tu prodaju parfemi, nakit i kolekcije svetskih brendova, poput „Šanela“, „Diora“, „Valentina“ i drugih.