„Nije provokacija ako se borite, ako insistirate i delujete tako da se svaki čovek u zemlji oseća građaninom i da se razlike poštuju“, rekao je Pupovac za zagrebački „Jutarnji list“ i dodao da je cilj kampanje razvoj tolerancije i osećaja poštovanja razlika i prestanak identifikacije ćirilice „sa onim što nije“.
Pupovac je objasnio da su poruke predsedničkih kandidata iskorišćene da se pokaže da one znače isto na oba pisma, nezavisno od toga kako se pišu, kao i da se ohrabre svi ljudi srpske nacionalnosti da učestvuju na tim izborima.
Prema njegovim rečima, kakve god bile reakcije, one će biti pokazatelj da li je hrvatsko društvo zrelo da prizna razlike, a posebno da li je spremno da prizna pismo koje je i istorijsko pismo hrvatskog naroda.
Kako kaže, kakve god bile reakcije, one će biti korisne.
„Bude li više pozitivnih ili neutralnih, to će biti znak da ćirilica i da građani koji je koriste ili se identifikuju sa ćirilicom, stiču sve više prava građanstva. Ako bude više negativnih, ili dovoljan broj, pokazaće se da je potrebno da svi radimo na tome da toga nema, a posebno ključne institucije države kao što su predsednik ili predsednica države“, rekao je Pupovac.
Plakati sa sloganima „Kolinda Grabar Kitarović — predsednica. Jer Hrvatska zna“, „Zoran Milanović — normalno, predsednik s karakterom“, „Miroslav Škoro — sad il‘ nikada!“ mogu se videti na bilbordima koji su napisani na ćirilici i na kojima u donjem desnom uglu stoji slogan SNV „Da se bolje razumemo“. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.
U izbornom štabu Kitarovićeve rekli su o bilbordima da svako ima pravo da piše i govori šta želi, ali da za to mora da ima odgovornost, dok su u štabu Zorana Milanovića kazali da su čuli za plakate, ali da ih nisu videli i da im je to normalno, bez obzira na kojem pismu su napisani.
Miroslav Škoro na svom profilu na Fejsbuku poručio je da to Pupovac navodno radi u sklopu kampanje, ali da bi se Hrvati i Srbi puno bolje razumeli da Pupovac „od svega ne pravi etnobiznis“.