Kampanju „Da se bolje razumijemo“, SNV je pokrenuo pre dva meseca, s ciljem skidanja stigme sa ćirilice i srpskog jezika.
Kampanja je krenula povodom sednice vukovarskog Gradskog veća o ravnopravnoj upotrebi hrvatskog i srpskog jezika i latinice i ćirilice u tom gradu, koja uprkos Ustavu i Ustavnom zakonu o pravima nacionalnih manjina još uvek nije sprovedena. Nastavljena je postavljanjem oglasa kojim se u novembru pozivalo na zajedničko gledanje fudbala i nogometa, odnosno utakmica Crvene zvezde i Dinama u fudbalskoj Ligi šampiona, da bi danas SNV postavio plakate sa imenima troje predsedničkih kandidata, koji, kako se navodi, po anketama imaju najveću podršku među biračima.
Na „džambo“ plakatima su napisana imena Kolinde Grabar Kitarović, uz njen slogan „Predsjednica. Jer Hrvatska zna“, Zorana Milanovića — „Normalno, predsjednik s karakterom“ i Miroslava Škore — „Sad il' nikada“, napisanim na ćirilici, uz logo SNV-a i slogan kampanje „Da se bolje razumijemo“.
„Postavljanje ’džambo‘ plakata deo je nastavka kampanje SNV-a, pokrenute s ciljem skidanja stigme sa ćirilice kao pisma. Postavili smo plakate sa predizbornim sloganima troje predsedničkih kandidata napisanim na ćirilici. Kako smo i najavili, kampanja odgovara na aktuelni društveni trenutak, a to su trenutno predsednički izbori. Nastojimo da promovišemo ćirilicu kao ravnopravno pismo i Srbe kao ravnopravne građane Republike Hrvatske“, rekao je za hrvatski portal „Novosti“ predsednik SNV-a Boris Milošević.
Milošević je objasnio da na taj način SNV želi da privuče pažnju javnosti na položaj ćirilice u društvu korišćenjem slogana kandidata.
Milošević je istakao da SNV ovom kampanjom nema želju da izrazi podršku nijednom kandidatu niti preferira ikoga od njih, već je to isključivo u cilju promovisanja ravnopravnosti ćiriličnog pisma.
Ćirilični plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci.