Modni konglomerat LVMH, koji poseduje 75 kompanija, među kojima su i „Luj Viton“, „Moet i Šandon“, „Kristijan Dior“ i „Živanši“, u vlasništvu je francuskog preduzetnika Bernara Arnoa.
Prema pisanju medija, kompanija „Tifani“ je u poslednje vreme imala velikih problema sa poslovanjem. Pregovori o kupovini su trajali oko mesec dana, a planirano je da se ugovor zaključi do sredine 2020. godine.
Brend „Tifani“ na početku nije želeo da se priključi „Moet Henesi Luj Viton“ zbog niske sume koja je nuđena, piše Rojters. LVMH se smatra drugom najvećom kompanijom u Evropi, a početkom novembra je tržišna kapitalizacija giganta na pariskoj berzi dostigla čak 220,6 milijardi dolara.
Očekuje se da će jedan od najpoznatijih brendova nakita „Tifani“ povećati uticaj giganta LVMH na svetskom tržištu nakita.
Konsultantska kompanija „Bein i kompani“ okarakterisala je 2018. godine tržište nakita kao jedno od najuspešnijih u segmentu luksuzne robe i predvideli su rast tržišta u 2019. godini. Na portalu „Biznis of fešen“ stručnjaci su istakli da je na kraju kupovina ispala skuplja nego što se očekivalo, ali da je to za obe strane „dobra vest“.
Antoan Arno, suprug ruskog supermodela Natalije Vodjanove, porodični uspeh je proslavio prilično elegantno. Sin drugog najbogatijeg čoveka na svetu objavio je na Instagramu fotografiju sa patentiranom bojom „Tifanija“, ispod koje je napisao „Dobro došao!“. Ruski supermodel Natalija Vodjanova, koja se bavi dobrotvornim radom, takođe nije mogla da ne pokaže radost zbog porodičnog uspeha.
Ona je napisala poznati citat iz romana „Doručak kod Tifanija“ Trumana Kapotea:„Dragi Deda Mraze, može li da sledeće godine svaki doručak bude kod Tifanija? Kunem se da sam prošle godine bila dobra devojčica“. Međutim, Vodjanova je ubrzo obrisala fotografiju sa Instagrama.
Brendu, koji je Odri Hepbern proslavila u filmu 1961. godine, pomoć neće biti na odmet. Ni saradnja sa Lejdi Gagom, koja je na ovogodišnjoj dodeli Oskara nosila masivnu ogrlicu, nije privukla pažnju mladih i starih klijenata „Tifanija“.
Brend je pokušao da privuče pažnju pomoću ugovora sa influenserima i top modelima poput Kendal Džener.
U 2019. godini cena akcija giganta LVMH porasla je za više od 50 odsto, što znači da je sada njihov najbliži konkurent kompanija „Kering“, koja je tri puta manja, iako obuhvata luksuzne brendove poput „Gučija“, „Sen Lorana“ i „Balensijage“.