Helou Kiti pomaže održivi razvoj na planeti

Ujedinjene nacije i kompanija „Sanrio“ pokrenuli su u sedištu Ujedinjenih nacija stratešku saradnju u cilju promocije Ciljeva održivog razvoja (COR) putem novog globalnog video-serijala na Helou Kiti kanalu na Jutjubu.
Sputnik

Kroz ovu saradnju Helou Kiti će ukazati na šest od sedamnaest ciljeva održivog razvoja, predstavljajući ih kroz globalni video-serijal „Helou global goals“, koji će pratiti i oznaka #HelloGlobalGoals.

Prvi video emitovan je danas, prvog dana Samita „Ciljevi održivog razvoja 2019“, i prikazuje razgovor između zamenice Generalnog sekretara UN Amine Mohamed i Helou Kiti. Naknadni video-materijali biće objavljivani mesečno na engleskom i japanskom jeziku.

Šest ciljeva koji će biti prikazani u video-serijalu „Helou global goals“: Cilj 3 — Dobro zdravlje i blagostanje, Cilj 4 — Kvalitetno obrazovanje, Cilj 5 — Rodna ravnopravnost, Cilj 11 — Održivi gradovi i zajednice, Cilj 13 — Klimatske akcije i Cilj 14 — Život ispod vode.

Od septembra 2018. godine Helou Kiti aktivno stvara video-materijale na svom kanalu na Jutjubu, kako bi objasnila 17 ciljeva japanskoj publici i da bi ukazala na rad ljudi u Japanu na njihovoj implementaciji.

U daljem radu Helou Kiti će proširiti obim svojih video-snimaka, uz podršku Inicijative za kreativnu zajednicu Ujedinjenih nacija, kako bi stvorila sadržaj baziran na temama Ciljeva održivog razvoja za svoje ljubitelje širom sveta. Helou Kiti će sarađivati sa ekspertima UN i posetiti projekte Ujedinjenih nacija širom sveta.

„Helou Kiti dovodi svoju ogromnu bazu fanova našim globalnim naporima da obrazujemo mlade ljude u svim delovima sveta, kako o ciljevima održivog razvoja, tako i o razlozima zbog kojih oni treba da budu uključeni u ostvarivanje tih ciljeva“, rekla je Melisa Fleming, podsekretar za globalne komunikacije Ujedinjenih nacija.

Svetski lideri usvojili su 17 Ciljeva održivog razvoja na istorijskom samitu Održivog razvoja u septembru 2015. godine. Obuhvatajući sve — od zdravlja, do rodne ravnopravnosti i obrazovanja, ciljevi će mobilisati napore širom sveta — da bi se okončali svi oblici siromaštva, da bi se borilo protiv nejednakosti, da bi se zaštitila životna sredina i da bi se ukazalo na klimatske promene, kao i da se osigura da niko ne bude zaboravljen.

Od kreiranja crtanog lika Helou Kiti, ovaj serijal je postao globalna medijska franšiza, koja uključuje liniju odevnih predmeta, igračke, stripove, animirane serijale, popularnu muziku i druge medije. Danas su 50.000 različitih Helou Kiti proizvoda dostupni u 130 zemalja širom sveta. U 2019. godini obeležava se 45. godišnjica od stvaranja animiranog lika Helou Kiti.

Komentar