Influenser sam, tim se dičim!

Čini se da su mesta poznatih i uticajnih nekada bila rezervisana samo za najveće filmske zvezde i zvezde sporta. Tehnologija i internet su omogućili da nas deli samo nekoliko klikova do poznatih.
Sputnik
Influenser sam, tim se dičim!

Tehnološki trend iskoristili su i ljudi iz našeg svakodnevnog okruženja koji plasiraju sadržaj na društvene mreže i privlače pažnju ciljne populacije. Danas su oni poznati kao influenseri — ljudi koji utiču i ostavljaju utisak na druge. Bilo je pitanje vremena kada će brendovi — poznati proizvođači ukazati svoje poverenje upravo njima — ljudima iz okruženja sa kojima se krajnji korisnik pre identifikuje nego sa „nedodirljivim zvezdama“.

Kako su influenseri postali jači od holivudskih zvezda? Kako stvoriti sopstveni kreativni sadržaj? Gde ide budućnost influens marketinga?

O ovoj temi u emisiji „Tehnogram“ govore Mila Antonović, jutjuberka i učenica Četrnaeste beogradske gimnazije i Istok Pavlović, stručnjak za digitalni marketing.

Komentar