Kako se navodi, organizacija ja sprovela istraživanje uz učešće kompanije „Medialab of sajensis po“ i Centra za civilne medije Tehnološkog instituta u Masačusetsu, kako bi proučili strukturu medija i shvatili da li u Francuskoj postoji fenomen polarizacije javnog prostora.
Istraživanje je pokazalo da se francuski medijski prostor formira oko „jezgra“ koje čine glavni dnevni listovi i portali, televizije i radio-stanice.
U materijalu se takođe navodi da novi mediji, kao što su RT i Sputnjik „brzo stiču publiku i uticaj“.
U studiji se ističe da je televizija RT u Francuskoj razvila modele komunikacije sa korisnicima koji su slični tradicionalnim medijima. Dodaje se da je važno dostignuće za tako „mlad“ resurs ujedno i upozorenje tradicionalnim izvorima informacija koji rizikuju „da zamru i izgube sposobnost da utiču na debate u društvu“.
Prema podacima američke neprofitne organizacije „Avaz“, televizija RT Francuska postala je apsolutni lider prema broju pregleda video-snimka o protestima u Francuskoj koji su objavljeni na Jutjubu, čime je dva puta bolji od pet glavnih francuskih medija zajedno kao što su — „Mond“, „Obs“, „Frans 24“, „Figaro“, „Hafington post“.
Novinari RT su pratili događaje od prvog dana protesta direktno sa mesta gde su se demonstranti sukobili sa policijom. Prenos uživo televizije RT, koji je posvećen protestima „Žutih prsluka“ u Francuskoj, plasirao se u finale međunarodnog festivala „Monte Karlo televižn festival“ u nominaciji „Hitne vesti uživo“.
Osim toga, pripadnici „Žutih prsluka“ su na televiziji RT Francuska gledali obraćanje predsednika Emanuela Makrona naciji. Učesnici demonstracija objasnili su svoj izbor, rekavši da televizija RT objektivno informiše o događajima u zemlji.
Ranije je saopšteno da je tokom demonstracija „Žutih prsluka“ povređeno ukupno 15 saradnika televizije RT i multimedijalne agencije „Raptli“.