Prema istraživanju koje je obavio istraživački tim „Edison riserč“, 80 odsto Amerikanaca koristi Tviter, Snepčet i Instagram više nego što koristi Fejsbuk.
„Brojka od 15 miliona nije zanemarljiva, mislim da se sa sigurnošću može reći da je to znatan pad broja korisnika. Petnaest miliona ljudi je mnogo, iz kog god ugla da to gledate. To je šest odsto kompletne američke populacije, i na neki način predstavlja deo trenda. Ovo je druga godina zaredom da vidimo znatan pad korišćenja ove društvene mreže“, rekla je Lari Rosin, predstavnica istraživačkog tima.
Ona je dodala i da će se ovi rezultati i situacija odraziti i na one koji ulažu u Fejsbuk, prenosi portal „Kliks“.
Rosinova je govorila i o činjenici da je Fejsbuk postao popularniji među starijim generacijama, što se znatno odrazilo na one mlađe.
„Čini se da su ostale društvene mreže privlačnije od Fejsbuka, bar iz perspektive mladih ljudi“, zaključila je ona.