To je za jednu trećinu više nego pre dve godine, a razlog je što je svaki četvrti voz na međunarodnoj liniji kasnio.
Ko se prošle godine žalio zbog kašnjenja, dobio je u proseku oko 20 evra, što je za evro više nego pre dve godine.
Svoje pravo na žalbu iskoristila su 2,7 miliona putnika.
DB je najavljivala da će smanjiti stopu kašnjenja vozova, jer je 2017. gotovo svaki peti međunarodni voz kasnio, a prošle godine je bio čak svaki četvrti, što je rekordno loša vrednost od 2015. godine.
Pored toga, prošle godine je 10 vozova dnevno otkazivano, a tokom čitave godine 3.500 vozova nije krenulo sa polazne stanice.
Kao razlog za toliki broj kašnjenja, DB navodi „brojne eksterne uticaje“, pre svega vremenske prilike.
Pominje se i štrajk upozorenja u decembru, kao i zatvaranje pruge nakon požara u vozu u oktobru, prenosi Tanjug.
Ministar saobraćaja Andreas Šojer je ljut na DB i poručuje da je Nemačkoj potrebna „železnica svojih građana“ koja zaslužuje to ime, a to znači da postaje tačnija i da pruža bolji servis, prenosi nemački dnevnik „Bild“.