„Mi ne kupujemo naloge. Ni lažne, ni obične. Imamo dva naloga: RT i Sputnjik. Zašto ova dva naloga utiču na unutrašnju politiku u Francuskoj više nego desetine hiljada francuskih blogova i medija, nije pitanje za nas, već za francuske blogove i medije“, napisala je Simonjanova na svom nalogu na Tviteru.
Ona je istakla da „žuti prsluci“ zaista vole RT: video sa protesta dobija milione pregleda, a dopisnici televizije emituju ih uživo uz ovacije.
Ranije je list „Poan“ objavio da je na sastanku sa francuskim novinarima predsednik Francuske Emanuel Makron izjavio da je jedan od lidera pokreta „Žuti prsluci“ Erik Drue „medijski proizvod, proizvod društvenih mreža“. Prema njegovim rečima, „žuti prsluci“ su dobijali konsultacije iz inostranstva, a njihovu aktivnost podržavaju „kupljeni nalozi na društvenim mrežama i trolovi“. Među njima on je izdvojio RT i Sputnjik.