Mediji brujali o Kolindi: Popularnija i od Modrića

Hrvatska je vicešampionsku titulu na Svetskom prvenstvu u Rusiji proslavila i nastavlja da slavi kao zlato. U Zagrebu će danas hrvatskom timu biti organizovan svečani doček i sve u hrvatskoj prestonici je prilagođeno tome.
Sputnik

Sumirajući utiske iz Moskve, gde je „vatrene“ ponovo bodrila predsednica Kolinda Grabar Kitarović, portal „Indeks“ piše da je o njoj u svetskim medijima objavljeno 25 odsto više vesti nego o Luki Modriću, koji je proglašen za najboljeg igrača Mundijala.

Hrvatska se, naime, prema pisanju tog portala, juče u svetskim medijima pominjala 30 odsto više neko nakon polufinala.

To je izneo Tomislav Grubišić, vlasnik „Mediotulkita“, zagrebačke marketinške firme i istoimenog softvera koji prati popularnost neke osobe, proizvoda ili događaja.

Predsednica Hrvatske poklonila Putinu dres

„Brojevi su ogromni i nikad nisu zabeleženi u istoriji Hrvatske — više nego sve skupa dosad pre polufinala“, napisao je Grubišić na Fejsbuku i dodao da postoji još jedna zanimljivost — i to vezana za predsednicu Grabar Kitarović.

Ako se, kako kaže, gleda o kome se više pisalo u celom svetu — juče je objavljeno oko 25 odsto više vesti sa spominjanjem imena hrvatske predsednice u odnosu na Luku Modrića, koji je proglašen najboljim igračem Mundijala.

Grubišić je napisao da je više od 80 odsto vesti bilo sa „izrazito pozitivnim sentimentom“.

„Medijatulkit“ je softver koji prati koliko puta se neki pojam pominje na internetu. Razvili su ga u istoimenoj firmi, rade s klijentima iz 60 zemalja, a sedište im je u Zagrebu.

Kolinda se rasplakala dok je čestitala Modriću

„Medijatulkit“ služi tome da marketinški stručnjaci otkriju koliko je popularan njihov proizvod, ko ga sve spominje na internetu i piše li se o njemu više pozitivno ili negativno.

Softver svakih pet minuta „pročita“ najnovije vesti s više od 100 miliona izvora: portala i društvenih mreža.

Ako ima novih vesti koje sadrže pojam poput „Croatia“, skuplja ih u bazu i mejlom obaveštava klijente.

Softver takođe određuje sentiment i analizira podatke koji su članci bili najviše šerovani, koji influenseri najviše pišu na društvenim mrežama o nekom pojmu i još puno toga, objasnio je Grubišić za hrvatski portal „Indeks“ kako funkcioniše „Medijatulkit“.

Tanjug

Komentar