„RŽD Internešenel“ aktivno radi na deonici Stara Pazova — Novi Sad

„RŽD Internešenel“ izvodi krupne radove na izgradnji tunela i vijadukta, kao i na rekonstrukciji i izgradnji dvokolosečne železničke pruge na deonici Stara Pazova — Novi Sad u okviru Anekasa br. 3.1 i 3.2 uz osnovni ugovor.
Sputnik

U ovom trenutku na otvorenoj pruzi Stara Pazova — Inđija, dugoj sedam kilometara, završena je demontaža kontaktne mreže, nastavlja se demontaža šinskih polja i već su započeti zemljani radovi, navedeno je u saopštenju.

Na ovoj deonici, prema projektu, biće izvedena rekonstrukcija postojećeg koloseka, izgradnja drugog koloseka i veštačkih objekata, uključujući jedan pešački pothodnik i dva drumsko-pešačka podvožnjaka u stanici Inđija. Nakon završetka radova na gornjem i donjem stroju koloseka, deonica će biti elektrifikovana i opremljena sistemima za signalizaciju.

Sputnjik otkriva: Ruske železnice spremne da grade aeroekspres u Beogradu (video)

Pored toga, „RŽD Internešenel“ nastavlja aktivne radove na izgradnji tunela Čortanovci i vijadukta u plavnom delu Dunava, čiji osnovni deo u ovoj fazi čini pobijanje šipova. Dosad je već postavljeno više od polovine od ukupno 2.500 konstrukcija, koji su predviđeni projektom. Ukupna dužina svih šipova iznosiće oko 80 km, što predstavlja više od duple dužine deonice Stara Pazova — Novi Sad.

Nezavisni stručnjaci redovno kontrolišu kvalitet građevinskih konstrukcija prema preko 10 parametara, kako u uslovima proizvodnje, tako i direktno na gradilištu. Neka kontrolna ispitivanja se vrše uključujući i direktno učešće predstavnika projektanta — Saobraćajnog instituta CIP. Rezultati svih ispitivanja potvrđuju da svaki šip odgovara zahtevanim parametrima i pokazuju visok kvalitet izvođenja radova.

Pored toga, nadzorni organi, akreditovane laboratorije i nezavisni konsultanti na više nivoa kontrolišu kompanije, koje izvode radove na bušenju.

Završetak čitavog kompleksa radova na deonici planiran je za 2021. godinu. Rezultat realizacije projekta biće povećanje brzine do 200 kilometara na čas, povećanje kapaciteta i nivoa bezbednosti saobraćaja.

Komentar