Film se bavi time ko od glumaca sarađuje sa CIA, koliko je scenarija američkih blokbastera promenjeno pod pritiskom specijalnih službi i pod kakvim je misterioznim okolnostima u SAD poginuo jedan poznati scenarista.
Prvi deo filma govori o vezama američke filmske industrije, političara i specijalnih službi. Hiljade holivudskih scenarija redovno se cenzurišu. Među njima su scenariji za poznate filmove kao što su „Argo“, „Američki original“, „Pad crnog jastreba“, „Nemoguća misija 3“.
Na spisku filmova koji su cenzurisani može se videti čak i bezopasna „Bitka kolača“, televizijski šou u kojem kuvari peku kapkejk kolače. Ovim programom bavio se Pentagon.
Tvorci filma takođe pričaju šta povezuje ćerku Baraka Obame Maliju i Harvija Vajnstina, Hilari Klinton i Keti Peri i ministra finansija Stivena Mnučina s filmovima o Iks-ljudima i „Avatarom“.
Jedna od ključnih epizoda prvog dela jeste istraga o zagonetnom nestanku američkog scenariste Garija Devorea 1997. godine. On je nestao odmah pošto je završio rad na scenariju o istinskim razlozima invazije SAD na Panamu. Kasnije je pronađen mrtav, bez šaka. U Stounovom filmu, Devoreova žena objašnjava zbog čega misli da je istraga o ovom slučaju lažna.
U drugom delu najviše pažnje posvećeno je tajnim podacima iz prošlog veka. Autori govore o tome šta je povezivalo specijalne službe i Džona Forda, Merilin Monro, Volta Diznija i Džejmsa Stjuarta, istražuju delovanje organizovane grupe pedofila unutar Holivuda, otkrivaju šeme agenata FBI za navlačenje poznatih muzičara na narkotike i govore o tome kako su tajne američke laboratorije učile da manipulišu ljudskim strahom iz filmova „Paklena pomorandža“ Stenlija Kjubrika i „Psiho“ Alfreda Hičkoka.
Autor filma, takođe, otkriva kako su poznati filmovi snimljeni po narudžbini CIA, za kakve usluge političari plaćaju glumce i kako uspevaju da se otarase onih koji ne prihvate njihove ponude. U filmu svedoče ljudi koji su se našli u propagandnim kampanjama.