Srbi i banke: Kako se zaštiti od obmanjivanja

Potrošačka prava građana sve više su tema u Srbiji. Od onih naoko najbanalnijih, kada vas trgovac potkrada na vagi ili kada ne možete da registrujete auto zbog toga što niste platili kaznu za nepropisno parkiranje, do onih kada vam izvršitelj zakuca na vrata zbog neplaćenog duga za neku komunalnu uslugu, ratu kredita...
Sputnik

Srbija nikako da reši problem sa kreditima u „švajcarcima“, koji su druge zemlje rešile ili bar pokušale da reše. Ali to nije jedini problem koji građani imaju sa bankama, a njihova prava ugrožena su i kod naplate (ne)potrošenih komunalnih usluga i usluga mobilnih operatera.

O tome kako građanina potrošača zaštititi od obmanjivanja, kojima veoma maštovito pribegavaju mnogi trgovci i pružaoci raznih usluga, jer nisu svi pravnici niti bankarski stručnjaci, i o tome kako da ne moramo svi da postanemo inspektori da ne bi bili plen marketinški vešto sročenih reklama u današnjoj emisiji „Energija Sputnjika“ Jelica Putniković razgovara sa predsednik Udruženja „Efektiva“ Dejanom Gavrilovićem.

Komentar