00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Intermeco“
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
U kojoj književnoj epohi živimo
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Život je kao boks: Naučite da primate udarce, ali zadate pobednički
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Prečnik stranim rečima i izrazima“
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Neko laže: Tramp ili Zelenski
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Nikolić branio Kosovo i na društvenim mrežama

© Tanjug / Zoran ŽestićTomislav Nikolić
Tomislav Nikolić - Sputnik Srbija
Pratite nas
Predsednik Srbije Tomislav Nikolić bio je među retkima, ako ne i jedini, koji je upotrebio internet i društvene mreže za promociju kampanje protiv prijema Kosova u Unesko i apelovao na sve građane da se uključe, navedeno je na sajtu predsednika Srbije.

Povodom inicijative da Kosovo postane član Uneska, predsednik Srbije je obavestio svetsku javnost da je to za Srbiju neprihvatljivo, objavljeno je na sajtu predsednika.

Manastir na Kosovu - Sputnik Srbija
Srbija pokrenula kampanju za sprečavanje prijema Kosova u Unesko

Podseća se da je prvi korak koji je učinjen bio obraćanje na Generalnoj skupštini UN, u kojem je ukazano na pogubnost i neprihvatljivost inicijative suprotne međunarodnom pravu i moralnim i običajnim pravilima većine zemalja članica UN.

Predsednik je pokrenuo izuzetno aktivnu diplomatsku kampanju i za tri meseca u brojnim razgovorima sa šefovima država i ambasadorima ukazivao na činjenice, razloge i argumente koji govore u prilog tome da jedna teritorija koja nema atribute države postane član Uneska.

Poseban značaj, navodi se, imala je predsednikova poseta Vatikanu i razgovor sa papom Franjom, a ta poseta, kako se ističe na sajtu, u velikoj meri je doprinela da zemlje Latinske Amerike glasaju protiv inicijative.

Drugi važan korak je bio okupljanje ambasadora akreditovanih u Beogradu kada je generisan sadržaj na zidu tvitera (tweet wall), koji je imao ukupan domet od četiri miliona ljudi širom sveta.

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić - Sputnik Srbija
Nikolić čini sve da spreči članstvo Kosova

Javna diplomatija putem kampanje „Istina. Ne Kosovo u Unesko“ išla je u dva pravca — prvi preko diplomatsko-konzularnih predstavništava, a drugi putem društvenih mreža i interneta.

U tom cilju je u saradnji sa RTS-om napravljen film na engleskom jeziku „Istina“, u kome se izlaže kratka istorija srpske baštine i prikazuje martovsko uništavanje, a koji je podeljen ambasadorima 80 zemalja i organizacija i predsednicima država sa kojima je predsednik Nikolić razgovarao.

U sklopu kampanje film i materijal koji govori o vekovima dugoj istoriji Srba na Kosovu, prosleđen je svetskim medijima i javnosti preko Ministarstva spoljnih poslova, SPC, DKP mreže i Uprave za dijasporu u više od 90 zemalja širom sveta.

Film je preuzela najveća ruska TV mreža Raša tudej, a preveden je na više jezika i prikazan milionima gledalaca širom sveta, i podeljen je putem društvenih mreža, gde je imao više od pola miliona pregleda.

Hašim Tači i Isa Mustafa - Sputnik Srbija
Zemljotres u Prištini sa epicentrom u Unesku

Za nešto manje od 24 sata, dodaje se, predsednik Nikolić putem tviter naloga pozvao je tviteraše da i sami napišu zbog čega misle da savet Uneska ne bi trebalo da podrži članstvo Kosova.

Samo na Tviteru kampanja je uspela da ostvari domet od 14,5 miliona ljudi širom sveta — 35 hiljada tvitova i ukupno 70 miliona impresija, a pokrenut je i sajt Ne Kosovo u Unesko, koji je za nešto više od dve nedelje postojanja imao 140.000 jedinstvenih korisnika, koji su otvorili više od 360.000 stranica.

Pokrenuti su i instagram profil i fejsbuk stranica Ne Kosovo u Unesko, koja ima više od 40 hiljada fanova na kojima su objavljivane potresne fotografije porušenih spomenika i zapaljenih manastira od kojih se mnogi i dalje nalaze u takvom stanju.

Kampanja „ISTINA #NoKosovoUnesco“ je na društvenim mrežama dospela do 25 miliona ljudi širom sveta, šireći poruku o važnoj temi baziranoj na istorijskim činjenicama — a služeći se najmodernijim alatima komunikacije.

Kampanja ne bi, kako se naglašava, bila uspešna da se brojne ugledne ličnosti, pojedinci, građani Srbije i naši prijatelji širom sveta nisu uključili u projekat.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala